Instalacja Leoparda na Hp Compaq 6820s

Pytania od początkujących, myślących o instalacji Mac OS X na swoim PC.

Postprzez Giacomi » 25 sie 2009, o 23:42

Witam serdecznie

Chciałbym zainstalować Leoparda na laptopie HP Compaq 6820s

Jak do tej pory nie znam się na takowych instalacjach , a jedynie korzystając z uprzejmości Usera rzooff, który fachowo i bardzo wyczerpująco podpowiedział mi co najwazniejsze udało mi się zainstalować Tigera 10.0.48. for Intel AMD (nazwa iso) Mac OS X 10.5.8 for Intel & AMD CPUS.iso
Korzystając z rad na forum i postepując wedle wskazań przy standartowych sterownikach system odpalił się pięknie i o dziwo nie działała tylko karta dzwiękowa i sieciowa bez podkładania żadnych kexow.
Najdziwniejszym dla mnie był fakt działania karty ssd, a co dziwne (przynajmniej dla mnie) system poszedł i odpalił na podstawowych sterownikach, a gdy zaznaczałem przy instalacji dodatkowe sterowniki grafiki nie wstawał.
Zauważyłem również dziwny objaw w postaci gdy podpinałem zasilanie w trakcie pracy system bardzoooooo zwalniał, a nigdzie nie było wskaznika bateri , wiec myślę, ze nie rozpoznał go jako komputera przenośnego.

Konfiguracja laptopa :
Procesor
Intel Core 2 Duo T8100 @ 2,10 GHZ
Karta graficzna
Ati MOBILITY RADEON X1350
Karta sieciowa
Intel(R) 82562GT 10/100
Karta sieciowa wi-fi
Intel(R) PRO/Wireless 3945 ABG
Karta muzyczna
SoundMAX Integrated Digital HD Audio
Pamięć 2MB DDR 2 677

Obrazek

Znalazłem w sieci kilka MacOS X Retail's i okazało się iż jedna z nich wedle wskazań Rzooff jest niezła IPC, lecz mam takowe dwie :

iPC.MAC.LiveDVD.OpenSource.GNU.x86
iPC_OSx86_Leopard_10.5.6_Intel_AMD

Która bedzię dla mnie bardziej odpowiednia ?

czy jedak najlepszą będzie proponowana z iAtkosem v7

pozdrawiam,
G.
Giacomi

Re: Instalacja Leoparda na Hp Compaq 6820s

Postprzez rzooff » 26 sie 2009, o 11:27

System na pewno na tym ruszy i to na oryginalnym kernelu - no chyba, że cuda są w biosie.